1402-11-08 09:13
275
0
88546
در پی افزایش سرانه ورزشی کارگران؛

طرح «شهید صدرزاده» کارگاه‌های تولیدی گلستان را مجهز کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در قالب طرح «شهید صدرزاده» نسبت به تجهیز ۶ کارگاه تولیدی به امکانات ورزشی اقدام خواهیم کرد، یک‌هزار و ۸۰۰ متر به سرانه ورزشی کارگران افزوده می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حسین خواجه‌مظفری صبح امروز در گروه خبری فجر استان گلستان بابیان اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه‌فجر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: راهیان پیشرفت و حضور دانش‌آموزان در مراکز و واحدهای تولیدی را در ایام دهه‌فجر تدارک دیدیم تا دانش‌آموزان با تولیدات و فعالان اقتصادی آشنا شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: برگزاری میز خدمت و توجه به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی از دیگر اقدامات ما در ایام الله دهه‌فجر به‌شمار می‌رود.

خواجه‌مظفری بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، جامعه کارگری و غیره از دیگر برنامه‌های ما در این ایام به شمار می‌رود، افزود: افتتاح متمرکز ۱۰ طرح تعاونی از دیگر برنامه‌هایی است که پیگیری می‌کنیم، در شهرستان گنبدکاووس برای نخستین بار کارجویان و کارفرمایان را رو در روی هم قرار دادیم و با این برنامه ۱۸۶ نفر مشغول به کار شدند.

وی افزود: به دلیل کمبود نیروی کار با پدیده‌ای مثل کارگر دزدی رو به رو هستیم و به دلیل پرداخت حقوق بالاتر و یا مزایای بیشتر کارگران از واحدی جذب واحد دیگر می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بابیان اینکه ۶ سانتی‌متر سرانه ورزشی ما در استان گلستان است، افزود: در قالب طرح شهید صدرزاده نسبت به تجهیز ۶ کارگاه تولیدی به امکانات ورزشی اقدام خواهیم کرد، یک هزار و ۸۰۰ متر افزوده شد.

خواجه‌مظفری افزود: در پاییز امسال نرخ مشارکت اجتماعی ۴۰٫۴ درصد گزارش شده و این در حالی است که سال گذشته نرخ مشارکت اجتماعی ۳۸٫۱ ببود و همچنین نرخ بیکاری از ۹٫۵ درصد به ۹٫۲ درصد رسیده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.